woensdag 15 augustus 2007

Pukkelpop

Net uit een warm bad gekomen en een glas wijn ingeschonken. Dit worden stilaan de laatste daden van hygiëne en comfort voordat ik me morgen in de Kiewitse drukte waag. Iconen zoals the Smashing Pumpkins, Iggy Pop, Nine Inch Nails, ... lokken me immers naar de weide.

Het worden wellicht drie bevreemdende dagen, want waar ik tot nu toe altijd wel met een bendeke kameraden festivals aandeed doe ik het ditmaal op mijn eentje. Het animo bij de kameraden voor de affiche (die ik net geweldig vind) blijkt er niet groot. Nevermind, tijd om na te denken, en de drukte van de voorbije weken (o.a. het overmatige gesmout met verfborstels) achter me te laten.

Limburgistan, here I come

1 opmerking:

freaq zei

nog bevreemdender: een pukkelpop zonder freaq!

hopelijk sla je daar na drie dagen geen modderfiguur, tenzij hij zelf de moddercampagne jegens jou begonnen zou zijn ;-)

relaas mag nadien absoluut volgen!