zondag 16 december 2007

Jan Nasaal

Maandag liep ik hier nog hoog op met Sinutab en neusdruppels. Twee dagen later bleek dat ze niet voldoen.

De problemen met mijn neus bleken immers veeleer een vergevorderde ontsteking van het inwendige van mijn neus. De ernst bleek bovendien duidelijk uit een uit de kluiten gewassen koortsaanval woensdagmiddag.

Soit, sterke ontstekingsremmers brengen soelaas. En op 'tweede kerst' moet een CT-scan duidelijkheid brengen over het verdere scenario.

Maar ja, ik bekijk het positief: hopelijk brengt een - mogelijk - ingrijpen het einde van mijn kortademigheid, het snelle vollopen van mijn sinussen en de steeds terugkerende koppijn.

Ook positief: een kameraad / apotheker verzekerde me dat ik wel degelijk alcohol mag drinken op deze ontstekingsremmers. Ik heb iets in te halen. Alla, na zdorovje!

Geen opmerkingen: