dinsdag 23 september 2008

Beffingesleuren

Leffingeleuren, oftewel Beffingesleuren zoals Wim Opbrouck het sympathieke festivalletje van op het podium noemde was een schot in de roos!

Uit de diepten van mijn geheugen:
Vrijdag vond ik vooral Gotye (sympathieke melodieën, maar op podium gewoon wat instrumenten bovenop muziek uit 's mans laptop) en (zoals gewoonlijk) Lady Linn goed. Mijn sociale kanten verhinderden dat ik Lamplight en Flobots zag, en vooral dat laatste vind ik wel jammer. Stereo Mc was niet veel zaaks, en om A Brand al te zien, moest ik te lang aanschuiven aan de camping (een uur pure ergernis!). Jammer!
Zaterdag onthoud ik vooral Goose, Heavy Trash (verfrissend ouderwets), Nouvelle Vague, (as usual) Triggerfinger en The Germans. Nogal overroepen vond ik De Jeugd Van Tegenwoordig (flowt wel super, maar steekt even snel tegen).
Zondag bevestigden de Dolfijntjes, Headphone was een bijzonder aangename verrassing (wat een cover van P.J Harvey! En dan spreek ik nog niet van de rest), Orishas en Zita Swoon waren meer dan onderhoudend. En Arno, 't is zonde, skipte ik omdat ik die de laatste jaren al vaker gezien heb, en mijn slaap kon gebruiken.

Maar Leffinge was vooral met gasten op stap gaan, en kameraden nog eens zien, die ik de laatste tijd veel te weinig gezien heb. En ... dat doet deugd!

Geen opmerkingen: