maandag 9 juli 2007

Kutboel!


Dat Dehaene maar thuisblijft! Ik zal de loodgieterij hier wel even voor mijn rekening nemen. Even het water uit alle radiotoren laten, zodat ik straks de radiatoren af kan nemen. Dan is stilaan alles klaar om dit weekend aan het verven te beginnen.

Maar, da's buiten de chauffage gerekend! De chauffageketel annex boiler mag dan wel twee gescheiden systemen hebben, het kleresysteem van onze voorganger vertikt het kennelijk om te functioneren als één van de systemen niet meer met water gevuld is. Volgens de handleiding kan het nochtans wel.

Soit, morgen haal ik materiaal om het te fiksen. De arrangeur zal't arrangeren. Maar ondertussen even zonder stromend, warm water, want ik vertik het om het chauffagecircuit voor één dagje weer vol water te laten lopen.

Kutboel!

Geen opmerkingen: