maandag 30 juli 2007

Feesten (4 - 5 - 6)

Dag 4: vooral Fixkes gezien. Ik vertrok met de versie van de Pixkes in mijn kop. Ik keek, keek nog eens, en hoorde dat het goed was. Ze zijn veel meer dan hun fantastiche radiohit. Soms deed het me denken aan een Belgische versie van Doe Maar!

Dag 5: de nacht van Vos. Gorki boeide niet echt. Al veel te vaak gezien waarschijnlijk, en Vos wat niet in form. We hadden een goed plekske vlakbij de Video waar we volop pinten haalden. Op het bal van Vos was geen bal te beleven, maar we stonden goed, en bleven er nog een heel eind netjes bekertjes legen.

Dag 6: mijn polé poléavond van de feesten. In het schitterende decor genoot ik van Mojito's en weerom een fantastische set van Savana Station. 't Hof van Commerce XL deed de Gras- en Korenlei vollopen, maar liet bij mij een dubbel gevoel achter. De liveband (vandaar XL) had puur muzikaal duidelijk meerwaarde, maar beperkte de opbouw van ambiance, waar het bij 't hof nu eenmaal in grote mate om draait ...

Geen opmerkingen: