maandag 30 juli 2007

Feesten (3)

De eerste maandag was de eerste echte regenavond van twee. Het was zo'n avond dat ik er later dan andere jaren aankwam dan gewoonlijk. Twee groepen stonden op mijn programma: Sharko en The Frames.

Voor Sharko had dendezen zich goed geïnstalleerd. Toen ik vertrok nam de regen even een pauze. Op www.buienradar.nl zag ik dat er een knoert van een stortbui op komst was. Het scenario werd dus simpel: men gaat naar Sint-Jacobs, men neme een stoel voor het podium, men installere zich op de rand van de biertent. Daar komt de regen, parapluutje boven de benen, zodat de regen de broek niet kliedernat maakt, en een steeds beter zicht omdat de ruimte voor het podium. Zaaalig, enkel jammer dat Sharko tegenviel.

The Frames: omgekeerde situatie. Optreden leek goed, maar we vonden geen goed droog plekje op de Oude Beestenmarkt. Na een viertal nummers vanonder de paraplu hielden we het dus voor bekeken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik was juist voor de podium voor Sharko, kletsnat maar het was een superconcert!