maandag 8 oktober 2007

De doe-het-zelver

Over kloefekappers gesproken. De vorige eigenaar blijft me verbazen.
Deze vooravond: buuush, één van de fietsen dèsht naar beneden. Nu hangen er in onze garage fietshaken die hij destijds gehangen heeft. Blijkt nu dat hij die haken - waaraan telkens een fiets, toch een behoorlijkg gewicht, hangt bevestigd heeft met vijsjes van nog geen drie centimeter lang. Ik zal toch nog eens een blunderboek moeten opmaken van 's mans knutselarijen.

Nu soit, het leuke aan het verhaal is dat zijn vrouw destijds, bij het sluiten van het compromis, wist te vertellen dat hij graag doe het zelft. De man blijkt volle weken naar de Ardennen te trekken om er eigenhandig een sjaletje te zetten. Nu kan ik me wel voorstellen dat hij alles zou doen om even bij haar weg te zijn. Maar, ik ben er toch wel heel benieuwd naar hoe die chalet er uitziet ... Ik hoop alvast dat hij een aantal kameraden heeft die hem uit de nood kunnen helpen.

Geen opmerkingen: