maandag 1 oktober 2007

Ieper

Gisterenmiddag, prachtig weer, .... We hadden net bij mijn schoonouders gegeten. Te mooi weer om binnen te blijven. Ik volop zin om te gaan fietsen, of te wandelen in 't Wijnendalebos, maar daar had zij dan weer geen goesting in.

De oplossing kwam al snel uit de lucht vallen. Zowel mijn schoonvader als ik voelden er ook wel wat voor om in Ieper te gaan wandelen, en daarna een terraske te doen. De rest was snel overtuigd. Samen met schoonma en schoonpa gingen we dus op stap. Ook haar grootmoeder was mee. Da's pas es samen op stap.

Bovendien zijn de Ieperse vesten wel leuk wandelen. Heel kort, maar da's niet erg als een oudje zoals een grootmoeder mee is.

Maar nu wil ik binnenkort toch eens in één of ander bos gaan wandelen. In deze tijd van het jaar is dat stilaan op zijn mooist! Wachten op goed weer en een goede gelegenheid dus ...

Geen opmerkingen: