maandag 16 juni 2008

Komkommer (en kwel)

De komkommertijd begint vroeg dit jaar. Alsof het nog niet genoeg is dat De Standaard een half jaar terug van haar goeie weekendbijlage 'Trottoir' een quasi inhoudsloze weekendbijlage gemaakt heeft. Nu is een stomme serie als 'Hollandse maatjes' goed om de gazet met ingetrapte open deuren te vullen. Alsof er niets anders over deze aardkloot te vertellen is. '
t Is triestig. En welke gazet brengt trouwens deftig buitenlands nieuws? Of degelijke berichtgeving over wat op Europees niveau gebeurt: het enige niveau dat er écht toe doet!

2 opmerkingen:

Sander Van der Maelen zei

De Morgen is nochtans héél degelijk in buitenlandse berichtgeving, én geen komkommertijd-gazet.

Jan zei

Hehe, ik hoop dat ge hier wat geld voor krijgt ;-)!

Ik heb destijds lang getwijfeld op welke krant ik me zou abonneren: De Standaard of De Morgen. Ik vond DS degelijker, en het is sowieso uitdagender een krant te lezen die algemeen genomen een andere mening heeft dan jijzelf.
Lange tijd was ik behoorlijk content van mijn keuze, maar nu twijfel ik inderdaad weer volop. Misschien toch maar eens opnieuw De Morgen overwegen.

Veel plezier met de feestjes, barbecues en uitstapjes!