maandag 5 mei 2008

Kunstroute

'En dit is waarschijnlijk mijn jongste fan'.
Ik draaide me om. Kennelijk ging het over mij. Aan het woord was Tine Lievens, Kortemarks, creatief, en bron van fantastische schilderijen. En kennelijk nog altijd content dat ik haar enige tijd terug op deze blog aan bod liet komen. En daar kan ze nu nog eens reden voor hebben!

De kunstroute was in Kortemark trouwens weer een topper. Veel volk op stap, en vré mooie dingen gezien tussen - uiteraard - ook heel wat minder materiaal. Een aanrader trouwens, want ook volgend (lang) weekend gaat de kunstroute nog door. Neem die fiets, of desnoods de wagen en doe een toertje over de Kortemarkse boerenwegen, ... eens er daar iets te doen is.


Een selectie uit de deelnemers met webstek:
Tine Lievens, Kortemark

Frank Notteboom, Gent
Denis Dewitte, Veurne

Christine Degrendele, Roeselare

Jan Tyberghien, Ingelmunster

Geen opmerkingen: