woensdag 12 september 2007

Weekend

Daags nadien schoonmoeder op bezoek. De lieve dame staat er immers op dat zij onze deuren herschildert. Een mooi gebaar dat ik uiteraard met open armen ontvang, terwijl ik zelf de lusters aan het plafond monteer. 's Middags even uit eten. 's Namiddags nog een laatste luster gaan afhalen. 's Avonds meerijden naar Kortemark.

Daarna me spoeden naar een gezellig tuinfeest van een moedige kameraad in het verre Langemark. Nu zelf BOB, da's iets minder. Maar het bijpraten met jan en alleman was dan weer prachtig.

Zondag: open monumentendag in Kortemark. Opmerkelijk leuk opgevat trouwens: lokale schilders muurschilderingen en dies meer laten aanbrengen in wachtzalen. Sjiek. Soit, lokale kunstenaars klinkt wat minnetjes, maar wat bijvoorbeeld een Tine Lievens/ schildert zou ik best wel in mijn huis willen, moest het betaalbaar zijn voor jonge starters zoals wij, tenminste.

Daarna barman. Mijn ouders waren uit gevraagd. Voor mij een prachtige gelegenheid om nog over de toog te bemannen. Iets wat ik graag doe. Het werd nog druk die avond ... en maandag was een werkdag

Soit, ik deed mijn best het kort te houden. Geniet er van!

Geen opmerkingen: