vrijdag 28 september 2007

Morgen languit?

Vandaag hebben wij tweeën een dagje congé. Dat brengt één zekerheid met zich mee: ik ben gedoemd mee te moeten naar de Veldstraat. En zo geschiedde ...

Wel speciaal: vanmorgen iets na zeven stond mijn vader aan de deur. We hadden afgesproken dat hij me zou helpen een met het plaatsen van verluchting in de badkamer. Je weet wel: een roostertjes, buizen naar het dak, en vooral een nieuwe dakpan met een uitstulping waarlangs frisse lucht nodig is. Net voor dit laatste had ik hulp nodig, waarvoor ik niet echt op mijn vriendin kan rekenen. Soit, uitslapen kon vandaag dus niet. Maar ja, ik wou absoluut verluchting in de badkamer voor de winter komt.

Soit, uitslapen ware niet slecht geweest. Ik ben deze week weer eens in de zetel in slaap gevallen terwijl ik lag te lezen. En gisteren met kameraden uit eten geweest. Dat liep wat uit, en ik was voordien al moe.

Straks Ladyday (wsl beginnend Gents groepke) checken. Benieuwd! En ik hoop dat het morgen snel genoeg stopt met regenen. Ik wil fietsen. Veel te lang geleden! Zondag zal het er nu eenmaal niet van komen, en met het korten der dagen zit 's avonds wat fietsen er ook niet meer in.

Geen opmerkingen: