zaterdag 29 september 2007

De geknipte man

Enkele dagen terug bij de kapper. Het was niet de gewoonlijke kapster die me knipte, het knappe ding bleek er op dat uur niet. Het was haar collega. Dat bleek een gastje dat waarschijnlijk nog een stuk jonger is dan ik. Nu ga ik sowieso al niet graag naar de kapper, en dan bleek da gastje nog ruim zijn tijd te nemen om de shampoo mijn haar in te masseren, en er vervolgens in àlle voorzichtigheid uit te wassen. Dat werkte - uiteraard - op mijn zenuwen.

Daarna ging het gelukkig sneller. En ik ben behoorlijk content van het resultaat. Het was nochtans een gok, mijn haar zo sterk inkorten. Benieuwd wat (de rest van) de buitenwereld er van denkt!

7 opmerkingen:

pierre du coin zei

Volgens mij leren ze dat juist op de kapperschool om bij het inbrengen van de shampoo een verkwikkende soort hoofdmassage te geven. (echt waar).
Blijkbaar heeft dat ook soms het omgekeerde effect

Jan zei

Daarmee zie je: het is ook nooit goed. Dan doet die jongen nog zo zijn best. ;-)

Nee soit, ik ben sowieso al geen liefhebben van veel gepruts aan mijn haar. Dus hoe sneller het gaat, hoe liever.

Unknown zei

jawadde. ik ben ook bij de kapper geweest vorige week en eerlijk? hoe langer ze prullen en masseren en bezig zijn, hoe liever ik het heb :)

freaq zei

JaTarara is plots een hippe Gentenaar geworden, hastn! Geef die mens nu nog een rockband en de weg naar de roem ligt open... ;-)

Jan zei

Bruno, volgende keer gaan we samen naar de kapper. Dan mogen ze jouw extra aan jou haar prutsen, en ben ik er sneller van af.

Jan zei

Tja Freaq, Gentenaar ben ik nu al even. En een ander kapsel? De madammen zeiden me dat het hoog tijd werd. En wie ben ik om niet naar de madammen te luisteren?

Geef me een nu maar mijn Rockband. En trek me uit de Vlaamse klei.

Unknown zei

geef hem misschien een drummer?