donderdag 9 oktober 2008

Ai ai ai

Daarnet voor het eerst in bijna zes maanden nog eens gaan lopen. En bon, het goede nieuws is dat het niet zo slecht ging als gevreesd, maar het slechte: d'r is verdomd veel werk aan!

Begin dit jaar had ik mijn goed voornemen om wekelijks enkele malen te gaan lopen met veel goede moed aangezet. In mei ging die goede gewoonte verloren, toen ik zowat elke avond buiten aan de terras en paadjes werkte. 's Zomers wou ik telkens als het weer het toeliet 's avonds fietsen, maar bon je weet welk weer het deze zomer was ... Hoog tijd dus om de loopkoe terug bij de horens te vatten.

2 opmerkingen:

Linn zei

Hmm, hmm, moet je terug van 0 beginnen of ben je toch nog niet alles van je loopconditie verloren?

Ikzelf ben ook in mei gestopt met lopen (net een paar lessen voor het einde van Start To Run) en ik ben het terug beginnen aan het uitstellen.

Jan zei

Wel, goed nieuws: ik merk dat ik nog niet alle loopconditie verloren ben, en denk dat wat verloren is veel sneller terug komt dan dit voorjaar.
Geen reden om uit te stellen dus! Ga ervoor!