vrijdag 24 oktober 2008

Muziek op tv

Het valt me op dat de muziek in veel tv-programma's steeds beter wordt. In een programma als 'Louis-Louise' (al zappend gemerkt, ok?) lijkt dat geweldig mee te vallen. In 'Doodgraag Leven' is die muziek, hoewel sterk op de achtergrond, schoon en sereen. Ook Peter Live (uiteindelijk heb ik het vorige week ook eens gezien, en inderdaad wat minder sereen) lijkt me goed. Die vermenging tussen allerlei muzieksoorten, en de diverse bijhorende publieken, vind ik een goede zaak.

Valt de betere muziek op tv ook jullie op? Of is het enkel een indruk van mij?

2 opmerkingen:

Linn zei

De tv staat hier de laatste tijd zo weinig aan dat ik u het antwoord moet schuldig blijven.

Jan zei

Ook goed natuurlijk. Op dat punt word ik geleefd door mijn zappende lieveling.