zondag 6 mei 2007

Ssssjjjjjjjtttttt

Buiten waait de wind de bloesems van de bomen.

Ik ben in deze digitale wereld enkele dagen van de digitale aardkloot verdwenen, en kom ook nu geen wereldschokkend nieuws vertellen.

Donderdagavond vierden we dat mijn vriendin en ik ondertussen zeseneenhalf jaar vrijen. Een prachtverhaal, doch vreest niet, ik zal jullie niet vervelen met een loflied over mijn allerliefste. Da's meer iets om mondeling over te brengen!

Een weekend met nauwelijks feiten volgde. Innerlijke rust en luiheid hebben sinds donderdagavond het roer overgenomen. Weinig kan me terug met beide voeten op de grond brengen. En daar lijkt voorlopig nog geen verandering in te komen.

Volgende week echter, wordt deze innerlijke windstilte ongetwijfeld net als de bloesems weggeblazen. In het werkelijke leven wachten pakken projectvoorstellen op me. En dan spreken we nog niet over wat elders op deze aardkloot allemaal gebeurt ...

Doch voorlopig: ssssjjjjjjjtttttt

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zwijg al! Laat wat horen als 't weer luider mag. :-)

Jan zei

Laat maar weer van je horen, kerel!