maandag 5 november 2007

Feestje

Het weekend eindigde zoals het begon: met een feestje. Gisterenavond waren we op een feestje gevraagd bij een oude kotgenote, ... die nog op kot zit. Ik zal niet ontkennen dat het vreemd is om weer in het gebouw te komen waar je vroeger op kot zat. Toch is het nog veel vreemder om vanuit de rust in een kot terecht te komen vol kwebbelende mensjes. Mensen die graag deftig proberen te doen. Toen ik op kot zaten deden mijn kameraden en ik dat toch enigzins anders ...

Soit, gisterenavond hield ik het rustig. Wij tweeën waren wat overdonderd door de drukte en het vele gebabbel. Dat, en het feit dat we 's anderendaags werken mochten, deed ons wijselijk beslissen tijdig naar huis te vertrekken.

Voor de rest van het weekened hield ik me ook al opvallend kalm. Buiten de twee feestjes (woensdag- en zondagavond) ben ik 's avonds nauwelijks buiten gekomen. Heeft zeven jaar vrijen me zo kortgewiekt? Ik hoop het niet! Tegelijk had ik écht geen goesting om op stap te gaan. Wellicht wordt ik ziek, en ... eigenlijk ... vandaag voelde ik me niet erg fit. Net alsof er een griepje op de loer ligt.

Geen opmerkingen: