woensdag 30 januari 2008

vids 30 - 01

Ik heb een dubbele houding tegenover springerige rockgroepjes. Maar als ik in de juiste sfeer ben, dan ben ik er helemaal voor. En dan vind ik dit er bijvoorbeeld recht op! The Pigeon Detectives.



Tegelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit geld zou betalen voor een concert specifiek voor zo'n groepke. Da's voer voor tussendoor op festivals. En daarom is ook een initiatief als Fabchannel zo fantastisch. Het opent mijn aandacht terug voor groep waar ik anders te weinig aandacht voor zou hebben.

Zou Anciaux beter ook niet Vlaamse groep steunen met dit soort initiatieven? Ik vind ABTV immers niet zo handig. Zou hij ook beter niet wat meer investeren in digitale tentoonstelling zoals je bvb in Nederland meer en meer gebeurt? Het lijkt met dat het geld zo beter besteed wordt dan aan een prijsverlaging voor jongerentickets tot 1 euro (qua handigheid, toegankelijkheid en mogelijk ook publieksverbreding kan dat in elk geval tellen!).

Fabchannel edm. is niet enkel handig om dat soort groepjes te bekijken. Het helpt ook om groepen te zien, die je maar niet te zien krijgt ...


Fun Lovin Criminals

1 opmerking:

Anoniem zei

ik was die site helemaal vergeten. merci.