maandag 25 februari 2008

Geen bal fysiek

Alleen lopen, da's toch een stuk zwaarder dan met zijn tweeën. Alleen psychologisch al. En dan is er nog een probleempje: ik ken absoluut geen mate, en start dan ook veel te snel als ik alleen loop.

Maar, laat ons een kat een kat noemen: eigenlijk heb ik nog geen bal fysiek , want als ik samen met mijn vriendin loop, loop ik gewoon veel te traag. Evieke Gruyaert commandeerde me vandaag vier keer acht minuten te lopen, en vijf minuten te wandelen (8 lopen, 1 wandelen, 8 lopen, 2 wandelen, 8 lopen, 1 wandelen, 8 lopen). En daar bovenop mocht ik nog eens ééntje wandelen en twee minuutjes lopen omdat ik de afstand verkeerd had ingeschat. En ... da's voldoende.

Het resultaat 6,6 kilometertjes in de benen, het zweet afgespoeld, en met een lekker glas rode wijn in de zetel. En nu nog een afleveringetje van 'Seven ages of Rock' bekijken. Woehoe!

Geen opmerkingen: