woensdag 9 april 2008

Mijn leven met Yves Leterme

Het gemeentebestuur van Temse verbiedt het lokale jeugdhuis om een comedyvoorstelling van Vitalski te laten organiseren. Een ware schande. Een schande die ze wat mij betreft niet moeten laten passeren. Waarom bijvoorbeeld geen bus inleggen naar een andere plek waar Vitalski die voorstelling brengt? Bwa, een aantal politieke jongerenbewegingen koppen de bal recht in doel: het zelf organiseren waar de kwezels uit het lokale gemeentehuis er niets aan te zeggen hebben. Nah!

Vitalski zal er wellicht niet om rouwen. Tegelijk, die burgemeester, niet Vitalski als nachtburgemeester, maar de opperkwezel van Temse werkte vanmorgen in elk geval behoorlijk op mijn ochtendlijke zenuwen!





Bon, voor 't tv-journaal had hij zich kennelijk al wat herpakt, wie de radio wil herbeluisteren: http://www.radio1.be/programmas/och1/836085/ (haast u, want het zal waarschijnlijk maar enkele dagen online staan).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ooo ja. hier ook die ergernis. ik dacht eigenlijk dat hij ging zeggen 'een diarree aan protestmails', maar nee...

Jan zei

Je zou er in elk geval 't schijt van krijgen. En bon, Temse lijkt me al zo'n boeiend stadje ... (ahum)