dinsdag 12 augustus 2008

Moker

Neen hoor, de zomer is nog niet voorbij. Ik weet het, je zou het niet zeggen. De wind werpt de striemende regen hier met geweld tegen het raam, maar vanaf vrijdag zijn er de patersholfeesten. En, ja hoor, dan gaan we weer lekker slenteren, sneukelen en drinken. Muzikaal vaak geen hoogvlieger, maar o zo gezellig in't Patershol, Oudburg en Sluizeken.

En daarna Jazz in't Park. En da's muzikaal stukken beter. Ik heb alvast een eerste groep op hun site beluisterd, en die zie ik alvast zitten: Moker. Beluister zeker de nummers van deze Gentse band op hun site.

En daarna Kortemark Kermis, dus bij mijn ouders tappen en bestellen! En ... mijn vriendin is een deel van de week in het buitenland. Hopen dat het 's nachts wat leutig is in Kortemark dus, dan kan ik er nog eens goed uitgaan - wat daar lang geleden is.

2 opmerkingen:

Your Daniel zei

Leuk om lezen, de saxofonist is een neef van mij!

Jan zei

Sjiek sjiek! Een extra reden om te gaan, dus.

Trouwens, ik hoop dat je een prachtreis achter de rug hebt, Punker!