woensdag 12 maart 2008

Grmbl (nogmaals)

Tien ... Ne-gen ... acht ... ze-ven ... Het lijkt aftellen tot mijn neus écht ontploft. Nu al drie dagen lang heb ik aanvallen van geïrriteerd neusslijmvlies (hyperreactieve rhinitis noemt dat trouwens officieel). Zo lang de pillen werken is het draaglijk, maar als die uitgewerkt zijn ... En kennelijk mag je er maar twee per dag nemen.
Het slijmvlies blijkt momenteel zo overgevoelig dat het voldoende was dat iemand verderop in de treincoupé een sinaasappel pelt, om weer een nieuwe opzwelling uit te lokken. Soit, ik blijf hopen dat het snel 'oplost': ik heb de indruk dat de airco op 't werk het verder in de hand werkt, ... én morgen werk ik thuis. Hout vasthouden ... en duimen!

* * *

Vreemd trouwens: vroeger noemde ik het gewoon koppijn en kortademigheid, en klaagde ik er niet vaak over. Maar nu ik weet wat het is, lijk ik er ook meer over te praten.

Geen opmerkingen: