donderdag 13 maart 2008

retro tarara

Een goed boek, goede muziek, en een lekker glas fruitsap. Meer moet dat vaak niet zijn. Al mag het andere keren heel zeker schone wijven, veel kabaal en sloten alcohol zijn, ... maar ik dwaal af, ... en dat al in een kort postje zoals dit.

Gisteravond was het puur genieten: lekker languit in de zetel, een goed boek, een glas fruitsap - ja, u raadde het al - en retro, lichte jazzy stuff van Lady Linn - neen, niet die Linn van binnenstebuiten, maar al even goed - en Briskey. Beiden met live-fragmenten uit de AB - www.abconcerts.be/abtv

Jammer genoeg kunnen ab-fragementen niet embedded worden, dus dan maar andere fragmenten, voor die weinigen die deze groepen nog niet zouden kennen:



1 opmerking:

Linn zei

Ik vrees dat ik een van die weinigen ben. Over Lady Linn heb ik natuurlijk wel al eens iets gelezen en zo.

Ik denk nu al een paar dagen dat ik die filmpjes eens moet bekijken en het is er nog steeds niet van gekomen. Straks - wanneer er hier niet zoveel volk meer online zit en het internet sneller gaat en die filmpjes dus niet constant blijven haperen - ga ik daar wel nog eens werk van maken. 8)