maandag 10 maart 2008

Grmbl

Ik waarschuw u meteen: ik ga zagen. Heb je daar geen behoefte aan, scrol dan direct door naar de volgende post. Of surf door naar bijvoorbeeld Punkerke, Binnenstebuiten of Freaqshow. Wie het wel bevalt, leest dan ook maar Geert M die volledig terecht zijn beklag doet over de criminelen van Tele 2.


Al enkele dagen stroomt de lente en vooral goed humeur door mijn bloed. Vanmorgen was dat niet anders. Zoals de voorbije dagen deed ik vol goede moed mijn zomerjas aan. Al snel bleek dat niet zo slim, want al in het Dampoortstation viel het me op hoe verdomd koude wind het was. Maar geen geklaag, da's mijn eigen domme schuld.

Bon mijn humeur bleef opperbest, maar dat minderde heel snel toen ik in de loop van de voormiddag een aanval kreeg van mijn neusslijmvlies. Geen adem door de neus, een neus die lijkt te exploderen met giga collatoral damage om mijn ogen en hoofd. Pff. Dan maar pillen gepakt en neus gespoten, maar dat werkt pas ten volle na vier uren. Bon in de loop van de namiddag beterde dat toch terug.

Next step: een treinrit van 1.40 u om mijn humeur volledig naar de zak te helpen. Ik was net vandaag vroeg naar huis vertrokken, want het is mijn mopke haar verjaardag. Resultaat: zelfs later thuis dan gewoonlijk. Grmbl.

En alsof dat nog niet genoeg was: de pillen waren stilaan over hun toppunt. En daar waren de neus- en koppijn en bijtende ogen al weer terug. Leuk! Wat komt er nog vandaag? Misschien de houten omheiningen die nu écht wegvliegen en via het raam de living binnendonderen? Wie weet?

Grmbl!

2 opmerkingen:

Linn zei

Op tijd en stond mag men al eens zagen vind ik. ;)

Hopelijk kunnen de vriendin en jij er nog een fijne verjaardagsavond van maken. Maar dat twijfel ik niet aan.

Beterschap met die neus- en hoofdpijn en zo.

Jan zei

Merci.

We hebben er inderdaad toch een fijne avond van gemaakt. Ondertussen lijkt het ergste van de neusslijmvliesaanval (klinkt vies é) gelukkig achter de rug. Gelukkig maar.

Jan