zondag 9 maart 2008

Arentshuis

Zaterdag was het vrouwendag. Kon ik haar dan ook verbieden om in Brugge te gaan winkelen naar Brugge? Zo lang ik zelf niet mee moet winkelen uiteraard! En waarom zou ik het verbieden als ik zelf kan gaan wandelen in Brugge, en dan nog liefst buiten het kleine - Disneyland - historische centrum.

En mijn bezoek aan het Groeningemuseum leerde me dat er een klein leuk klein museumpje aan verbonden is: het Arentshuis. Het museumpje was me tot nu toe onbekend, en lijkt mooi materiaal te hebben, voornamelijk van een zekere Frank Brangwyn die vooral sterk blijkt in naturalistish tekenwerk. Verrassend!



Grotere kaart weergeven

2 opmerkingen:

Anoniem zei

opzoek naar een leuke online winkel?

Bij http://www.online-winkelgids.nl

vindt je het wel.

groetjes,

Jan zei

Gast, als je hier reclame wil maken, mag je wel dokken.
Zo gaat dat.