maandag 23 april 2007

Get a life

Get a life, denk ik wel eens over mezelf. Een tweede leven, dan weliswaar. Neen, geen second life. Ik heb al tijd te weinig in dees. Ik wil meer gaan fietsen en wandelen. Dees was een goed voornemen die ik me maakte, maar waar weinig van in huis komt. Hoe graag ik dat ook doe, het komt er niet van.
Lezen, dat komt er ook al nauwelijks van. Gazet en tijdschriftjes lukken nog behoorlijk, non-fictie te weinig, en dan zou ik ooit ook nog weer eens wat fictie willen lezen. Wordt moeilijk.
Hoog tijd ook om een aantal kameraden nog eens op te zoeken. En de Gentse randgemeenten verder te verkennen. En om eens wat meer pinten te gaan pakken. En goh, Brussel en een aantal vrienden aldaar, da moet er ook nog eens van komen.

Vooral tijd om wat minder te slapen, me dunkt.

Geen opmerkingen: