donderdag 12 april 2007

ja, tarara rulez

Als zelfverklaard gestructureerd chaoot lap ik de voorgestelde regels aan mijn laars. Dit lijkt er ongetwijfeld al meer op:

1. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wat er op deze blog staat. Toch bepaal ik het allemaal.

2. Reageer zoals u zelf wilt, zo veel als je wenst, zo lang het tenminste zinnig blijft.Met de beperkte reactie die ik hier oogst, kan ik de boel toch gemakkelijk despotisch in de hand houden - hehe.

3. Laat het gekonkelfoes aan de mensen met verantwoordelijkheid. Richt u dus nooit persoonlijk tot een andere blogger alvorens uw commentaar openbaar te maken. Smijt het onmiddellijk online, of zeg het enkel persoonlijk.
Als je het al tegen de man zelf gezegd hebt, wat voor zin heeft het dan om het nog eens publiek te zeggen.

4. Als u gelooft dat iemand oneerlijk aangevallen wordt, onderneemt u actie. De organisatie is wel niet verantwoordelijk voor blauwe ogen en uitgeklapte tanden. Vraag ook een sigaret in O'ende of zwaai met uw mp3 in Brussel-Centraal.

5. Anoniem is subliem. Dit laat je de vrijheid om veel te zeggen zonder jezelf of anderen het moeilijker te maken. Elk bedrijf of organisatie is immers een slangenkuil. Wie mij persoonlijker aan het werk wil zien,zoeke andere oorden op, ook online.

6. Negeer smerige medebloggers niet. Wijs op domme posts of opmerkingen en breng leven in de brouwerij.


Doe dus zoals op café,
eventueel anoniem weggedoken achter een krant.

Santé! - hehe

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Groot gelijk, Jan.

Jan zei

't zal wel nie zijn, Pietje

Anoniem zei

Hadden we dat allemaal op voorhand geweten, het was nie waar geweest !

Jan zei

Ook hier zijn slechte regels er om te omzeilen, uiteraard.