maandag 16 april 2007

Strafkamp

Kennelijk had de stuurgroep iets fouts gedaan. We werden vandaag 'gestraft' in een mottig vergaderhok op niveau '-1'.
Alsof in een kelder ondergedoken zitten in dit zomerse weer nog niet voldoende is, zaten we in een akelig wit lokaal. Muren, plafond, zelfs het meubilair was zonder uitzondering wit. Een isoleercel heeft er wellicht zijn gelijke niet aan.
Kennelijk wou men ons ook in een dwangbuis krijgen, want vanuit de gang klonk een ergelijk piepend aparaat tergerlijk regelmatig en monotoon.

2 opmerkingen:

pierre du coin zei

Bah, op -1. Ik wordt niet gauw claustrofobisch maar in een lokaal vergaderen waar geen raam is vind ik sowieso beklemmend.

Jan zei

Dat vind ik nu ook.
Ook op die vergadering was ik, uiteraard, niet de enige die er zo over dacht.
Ik denk dat die vergaderruimtes weinig gebruikt zullen worden! Ongetwijfeld een 'toonbeeld' van hedendaags gebouwenbeheer ;-)