maandag 9 april 2007

Opendeurdagen

Alle automerken houden bijna tweemaandelijks opendeurdagen - ik kan het weten, want ik vrij met de dochter van een garagist - maar bij mij is het (bijna) altijd opendeur voor kameraden.

Ik woon ondertussen een half jaar in Gent, alles valt hier meer en meer op zijn pootjes en ... de barkast raakt stilaan gevuld. Hoog tijd om stilaan de kennissen en kameraden die de weg nog niet gevonden hebben, uit te nodigen. En da's zowat wat, zonder veel te plannen, stilaan gebeurt (het enige plan is er voor zorgen dat niet alleman rond de zelfde periode langsloopt).

Vanmiddag zaten enkele goede kennissen van mijn schoonouders, en daarmee ook kennissen van ons, op ons terras. Vrijdag komen dan weer een aantal kameraden aperitieven (en ongetwijfeld het huis keuren) om daarna in de buurt uit eten te gaan.

Bij de meesten is het zo dat men eerst eens gevraagd moet worden, eer men effectief komt. Ik moet in elk geval bekennen dat ik ook zo iemand ben. Hoog tijd dus om kameraden allerhande de weg te laten vinden naar ons stulpje. En dat ze nadien nog veel mogen terugkomen ...


Geen opmerkingen: