maandag 30 april 2007

Goede voornemens?

Het goede weer indachtig ben ik de laatste weken volop begonnen aan één van mijn goede voornemens voor dit jaar: meer wandelen en fietsen!

Zowat één avond op de twee ging ik de laatste tijd fietsen. Gent en directe omgeving maakte ik onveilig. De voornaamste nieuwigheid daarbij voor mij was het natuurgebied Bourgoyen. Wellicht placeer ik daar morgen es een blogje over - vanavond niet, schatten.

En vandaag was het het moment voor een serieuzere effort:
langs de schelde naar Oudenaarde. Van Oudenaarde - via Ename (met stop bij de adbijsite daar) via de Zwalm naar Velzeke - Hundelgem - Balegem - Scheldewindeke - Gontrode -Melle - via schelde naar Dampoort, om daarna het geluk te hebben met mijn madam naar de mottigste straat van Gent te mogen: de Veldstraat - grmbl

Morgen wellicht meer op deze blog, want vandaag zit er niet meer veel fut in mijn lijf: tal van blogmogelijkheden laat ik immers liggen:
- Bourgoyen
- Slingeren met de Schelde
- Oudenaarde / Amsab / milieubeweging
- Ename
- Velzeke
- Zwalpen in de Zwalm
- Gontrode

Benieuwd welke draden ik morgen opnieuw opneem.

Dé groeten!

Ja, taratarataat

1 opmerking:

Anoniem zei

De groeten terug! En tot morgen.