zondag 21 januari 2007

Te ver

Rond zessen had ik een trein richting Gent. Ik weet dat ik opstapte en het grondminnend jonk ook op die trein zat, en al snel achter de conducteur aan wandelde.
Het volgende dat ik daarna weet is dat ik in fucking Deinze wakker werd, op de trein. Snel uitgestapt, en op een ander perron zag ik een trein, waarvan ik dacht dat die richting Gent ging … verkeerd!
Dan maar weer in Waregem afgestapt, en daar even moeten wachten op een trein richting Gent. In Gent de trein richting Dampoort genomen. En dan nog snel naar de zaterdagse boerenmarkt op honderd meter van mijn deur. Daar waren de marktkramers nog maar pas toegekomen. De kramen stonden nog niet klaar, maar het paste wel nog in hun kraam om al te verkopen. Eens de inkopen gebeurd waren, … was het ruim tijd om onder de lakens te kruipen, terwijl de eerste zonnestralen het dakraam binnengluurden.

Geen opmerkingen: