woensdag 31 januari 2007

beginding = eindding

Gisteren was er het beginding van Ago, het overheidsagentschap waar ik tot vanavond deel van uitmaakte. Voor mij was het eigenlijk een eindding, want morgen begin ik bij het departement bestuurszaken. De teambuilding was wel amusant, maar weinig relevant. Bovendien lag er nog pakken werk te wachten, die ik vandaag – op mijn laatste dag – zeker moest afwerken.

Benieuwd hoe de niewe job zal meevallen. De eerste weken worden ongetwijfeld wat zoeken, en daardoor op de zenuwen van de chef werken (hij weze gewaarschuwd). Morgen wordt voor mij dus weer beginding, maar dan zonder startdag. Tegelijk wordt het ook van het begin van mijn stage als statutair ambtenaar:






Statutair, en hopelijk nooit statuair
... want da's bescheten!

Geen opmerkingen: