maandag 8 januari 2007

Slecht moment

En onder vermelde verkoudheid speelt me parten. Vooral omdat ze op mijn stem gevallen is, en daar kon moeilijk een slechter moment voor zijn.
Morgen heb ik het genoegen om in Antwerpen vorming te geven. En zo'n klassikale toestanden, da's niet echt iets dat ik graag doe. En dat dan nog met een haperende, hese stem. Dat wordt plezierig. En 't is zowel in de voormiddag als 's namiddags dat ik het genoegen heb.
Tegen morgenavond is mijn stem dus geheel noa de wuppe en dat belooft. Woensdagvoormiddag mag ik solliciteren voor een nieuwe job. Een job die er razend interessant uitziet, maar waarvan de inhoud me niet helemaal duidelijk is. Hopelijk is mijn stem tegen dan voldoende gerecupereerd!

Aan het te weinig nuttigen van warme dranken is die verkoudheid in elk geval niet te wijten. Vrijdag, op Playground Love (zie hier, hier en hier - en neen, ik denk niet dat ik ergens op foto sta - ik plak niet op papier) heb ik mijn best gedaan. Misschien is het mijn straf om te weinig tijd te maken voor bepaalde momenten, want ik zag danig veel bekenden dat ik aan velen nauwelijks aandacht besteedde. Blame on me.

Geen opmerkingen: