woensdag 31 januari 2007

toogmarathon (1)

En daags na het optreden van Pearl Jam volgt de tweejaarlijkse Kortemarkse toogmarathon t.v.v. Kom Op Tegen Kanker. Zoals de vorige edities doe ik opnieuw mee. Houd jullie portefeuilles dus alvast klaar, en sponsor voor het goede doel.

Voor wie de formule niet kent: ongeveer twintig mensen sluiten zich op in een afgesloten vak, in een café. Zij blijven er 24 uurtjes wakker, mogen eens per uur vijf minuutjes uit "de kooi" voor een plasje of een luchtje. Deze mensen laten zich hiervoor sponsoren, en de opbrengst gaat uiteraard naar Kom Op Tegen Kanker. En wat meer is: de deelnemers mogen niet dronken zijn.

De voorbije edities groeiden uit tot een evenement, en brachten heel wat geld op. Ook dit jaar rekenen we op jou om er opnieuw een succes van te maken. Je kunt me alvast sponsoren via 280-0258546-78 , vermeld kotk, kanker, toogmarathon, of dies meer. Ik stort het bedrag door en vermeld je op mijn sponsorkaart. Geef je meer dan 30 euro, dan krijg je uiteraard een fiscaal attest.

Achter deze zin schuilt een verslag van de vorige editie . Meer nieuws volgt de komende weken, o.a. op deze blog.

Het is een vreemd, maar erg succesvol, evenement t.v.v. Kom op tegen Kanker

Doen!

2 opmerkingen:

freaq zei

En Bibi begint daar zijn draai te vinden in het bestuur... Ik hou je ook wel op de hoogte van de nieuwtjes! ;-)

Jan zei

Zeker doen!

Morgen ben ik er trouwens niet op de startvergadering. Ik heb geen zin om al om kwart voor negen te moeten opstaan om naar Kortemark te komen.